NOvA: Effectief omgaan met lastige klanten

Direct persoonlijk contact T:073-61 00 544

NOvA: Effectief omgaan met lastige klanten

6 PO-punten

Voor:
Advocaten in het kader van Onderhoud Vakbekwaamheid
Door:
mr. Gert-Jan Hoitink & Miranda Vanbrabant

De eerst volgende cursus is op: 29-04-2015

Locatie:
Emmaplein 4, 5211 VW 's-Hertogenbosch
Tijd:
Op aanvraag

Inleiding

De eerst volgende datum voor deze cursus wordt nader bekend gemaakt.
U kunt zich nu aanmelden voor bekendmaking van de eerst volgende datum!

 

Inleiding

Een cliënt die altijd belt, vertelt wat u moet doen, problemen maakt over de factuur, dreigt met een klacht, uw advies niet volgt. Welke advocaat  heeft die niet. In deze cursus besteedt u aandacht aan het belangrijke psychologische basisprincipe ‘gedrag lokt gedrag uit’. Hoe gaat u om met weerstand bij cliënten als wat u gewend bent te doen bij hen niet werkt?